Noordwest Afrika - Reisverslag uit Tanger, Marokko van Leander S. - WaarBenJij.nu Noordwest Afrika - Reisverslag uit Tanger, Marokko van Leander S. - WaarBenJij.nu

Noordwest Afrika

Door: Leander

Blijf op de hoogte en volg Leander

19 Augustus 2016 | Marokko, Tanger

Hier wil ik binnenkort opnieuw wat plaatsen over mijn grootste trektocht.

Voor langere tijd toen met bepakte fiets, openbaar vervoer en deels met andere reizigers door zuidwest Europa, noordwest Afrika en (ook soms boven) de Canarische eilanden gereisd.
Frankrijk, Spanje, Marokko en de westelijke Sahara. Gran Canaria en Tenerife. In de afwisselende Atlas gebergten geweest, maar vooral bij de Atlantische kusten.

Ik wil de nadruk leggen op het Marokaanse gedeelte..

Hier alvast wat foto's daarvan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leander

Ik heb op veel manieren gereisd. Afwisselende tochten door Europa en Afrika gemaakt per fiets. Laatste tijd interesseer ik me in het varen, maar vooral het paragliden/ glijschermvliegen, als het er weer voor is. Mechanische techniek trekt me altijd al...

Actief sinds 10 Aug. 2016
Verslag gelezen: 704
Totaal aantal bezoekers 43890

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Noordwest Afrika

09 Augustus 2016 - 10 Augustus 2016

Een rondje varen

Landen bezocht: